//
citești...
Fotbal, Sport

Omul zilei – Faza zilei – Poza zilei – 6 ianuarie 2015

Ştiu că nu toate aceste lucruri s-au întâmplat ieri, însă abia acum mi-am făcut curaj să inaugurez o nouă „rubrică” pe placul meu. Şi sper să devină un obicei zilnic.

Omul zilei – Felipe Anderson dă pe-afară de talent
Lazio Roma a început 2015 cu o victorie frumoasă împotriva unui adversar redutabil, cu care se afla pe picior de egalitate în clasament. Şi cred că nu este deloc exagerat să spunem că victoria, scor 3-0 cu Sampdoria, se datorează în mare parte lui Felipe Anderson.

felipe

Brazilianul de 21 de ani a dus-o pe Lazio pe locul 3 în Serie A, cu un gol şi două pase decisive şi pare să îl fii dat uitării deja pe jucătorul din sezonul trecut. Dacă atunci nu reuşea niciun gol, nici măcar din faţa porţii, acum a contribuit la opt din ultimele 10 goluri ale lui Lazio şi a înscris de 5 ori în 5 meciuri. Suficient pentru ca până şi adversarii săi să îl compare cu mai marii planetei când vine vorba de fotbal. “Felipe Anderson a arătat precum Cristiano Ronaldo în seara asta! A fost singurul care ne-a pus probleme mari, a schimbat jocul şi a fost omul meciului de departe„, a declarat antrenorul oaspeţilor, Sinişa Mihailovici, care a mărturisit şi cum s-ar fi apărat el în faţa lui Felipe. „I-aş fi dat câteva la gioale, cu siguranţă! Bine, pentru a face asta trebuie să îl şi prinzi„, a spus fostul mare jucător al lui Lazio şi Sampdoria.

Secretul? Ce a determinat schimbarea la faţă a lui Felipe Anderson? „Când eşti accidentat şi ajungi într-o altă lume a fotbalului este foarte dificil. Dar am fost ajutat de familie, prieteni, colegi, antrenor şi Dumnezeu. Mereu am spus că munca este totul şi am încercat ca prin muncă să îmi regăsesc forma. Iar când sunt în formă, talentul iese la suprafaţă”, a spus Anderson pentru Sky Sport Italia.

Faza zilei – Serena Williams cere o cafea
După ce a primit un covrig (bagel = 0-6) de la Flavia Pennetta în primul set al meciului de la Hopman Cup, Serena Williams l-a luat prin surprindere pe arbitrul de scaun cerând şi o cafea. Să ude gâtul şi să alunge oboseala. L-a întrebat întâi dacă este regulamentar să facă asta şi a motivat că avea nevoie să îşi revină din cauza decalajului orar.

Injecţia de cafeină a funcţionat de minune, Serena reuşind să întoarcă meciul şi să câştige următoarele două seturi cu 6-3, 6-0.

Astăzi a fost însă învinsă n-a mai apucat să ceară nici măcar un espresso, pentru că a fost învinsă de Eugenie Bouchard în doar 50 de minute, 6-2, 6-1. Astfel a trebuit să folosească o altă scuză. „Nu ştiu ce este în neregulă cu mine, sunt atât de obosită. Este ciudat. Nu-mi pot face corpul să se mişte. Mă simt ca şi cum nu aş avea energie. Este un pic frustrant pentru că ştiu că pot juca de două mii de ori mai bine. Am încercat să mă odihnesc un pic, am lucrat puţin la sală, dar mă simt epuizată. Şi nu ştiu de ce. Nu ştiu cum să descriu. Abia mi-am făcut picioarele să se mişte. Sper să fac mai bine în meciul următor„, a declarat după meci americanca în vârstă de 33 de ani, potrivit BBC.

Poza zilei – Sampdoria joacă „un 1-0-0-10”
Cu promisiunea că voi încerca să nu fac această rubrică bazându-mă exclusiv pe lucruri din fotbal, propunerea de azi vine tot din „sportul rege”. Ba chiar tot din partida Lazio – Sampdoria.

Cu doar o înfrângere în 16 partide din Serie A, oaspeţii au spus să înceapă cu tupeu şi partida de pe Olimpico. Aşa că la fluierul de start toţi cei 10 jucători de câmp se aflau pe linia de mijloc a terenului.

După cum am mai spus însă şi mai sus… aşezarea asta a fost doar un foc de paie, pentru că genovezii au pierdut cu 0-3.

sampdoria

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Ianuarie 2015
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Clasament Serie A

1. Juventus
